Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.10.2009 14:55 - Стихотворението, което Висоцки написа в България - Анна Зографова
Автор: souroujon Категория: Технологии   
Прочетен: 1998 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 13.10.2009 10:05


    СТИХОТВОРЕНИЕТО, КОЕТО ВИСОЦКИ НАПИСА В БЪЛГАРИЯ          imageimage

Това стихотворение Влади Висоцки написа в България по време на ГАСТРОЛИТЕ на театър “На Таганка” през септември 1975 г. в София. Беше толкова отдавна. Преди 34 години..... Тогава Володя игра в “Добрия човек от Сечуан” и в “А утрините тук са тихи”. Не го преведох. Тогава бях негова преводачка....Писа го в нощта, когато бе гост на предаване по програма “Хоризонт” на Българското национално радио. Написа го в апаратната на международния телекс....Така – на коляно. Тогава все още нямаше интернет! А Алла Демидова тогава много нервничеше - Е стига де, стига, - каза и той--заминавай! Аз после ще дойда! И...продължи да пише... Анна ЗOГРАФОВА P.S. Ще бъда много щастлива ако моят приятел С.А., който е на хиляди километри от тук, сега след толкова много години го прочете отново на руски!  
Я НЕ ЛЮБЛЮ...

Я не люблю фатального исхода
От жизни никогда не устаю...
Я не люблю любое время года
Когда веселых песен не пою. Я не люблю открытого цинизма – В Восторженность не верю и еще Когда чужой мои читает письма Заглядывая мне через плечо. Я не люблю когда наполовину Или когда прервали разговор. Я не люблю когда стреляют в спину! Я также против выстрелов в упор!
Я ненавижу сплетни в виде версий,
Червея сомнения почестей иглу... Или когда железом по стеклу Я не люблю уверенности сытой, Уж лучше пусть откажут тормоза. Досадно мне что слово честь забыто И что в чести наветы за глаза Когда я вижу сломанные крыля... Нет жалости во мне и неспроста.... Я не люблю насилье и бессилье... Вот только жаль распятого Христа! Я не люблю себя когда я трушу! Обидно мне когда невинных бьют! Я не люблю когда мне лезут в душу - Тем более когда в нее плюют. Я не люблю манежи и арены На них мильон меняют по рублю. Пусть впереди большие перемены Я это никогда не полюблю...



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: souroujon
Категория: Технологии
Прочетен: 1466319
Постинги: 448
Коментари: 93
Гласове: 634