Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.09.2020 04:00 - БОЖИЕТО СЛОВО
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 790 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Прочит: Псалом 119:43-48

„Твоето Слово е светилник за краката ми и виделина на пътеката ми.“ (Пс. 119:105)

  „Сладката леля“ е сред най-добрите ми приятели. Хората я наричат така, защото наистина е страхотен човек. Тя отвори сърцето си и дома си за мен още преди 20 години. И тя, и съпругът ѝ се отнасят с мен като с член от семейството. При всякакви обстоятелства децата им са ми показвали колко ме обичат. Още от самото начало домът на тези хора е като прибежище за мен, място, където мога да се усамотя, за да възвърна духовните и физическите си сили. Там винаги съм била обградена с любов, грижа и топло гостоприемство.

  При последното ми гостуване в този дом, синът ми реши да дойде на гости.  Предупредих го ако има нужда от Библия, да вземе моята от спалнята. Той обаче отвърна: „Аз вече използвах тази от моята спалня. Изглежда, че има Библии във всяко кътче от къщата.“ В един миг осъзнах защо всъщност тази жена беше оказала толкова силно влияние върху мен. Изворът на сила, който откривам в тази къща, е свързан с хората, които я обитават. Те са живо въплъщение на библейското послание на любов.

  Молитва: Господи Боже, благодарим Ти за тези хора в живота ни, които с любовта и грижата си ни позволяват да предвкусим сладостта на вечния дом, който си ни приготвил в небето, амин.

  Мисъл за деня: Гостоприемството може да промени нечий живот. Арлина Канту де Кансеко (Мексико)

  Да се молим за: ТЕЗИ, КОИТО ПОЛАГАТ ГРИЖИ ЗА НЯКОГО.  



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1437545
Постинги: 2432
Коментари: 24
Гласове: 1689
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031